REGULAMIN WROZ.PL

 

§1

POSTANOWIENIA OGÓLNE

 

1.    Niniejszy regulamin (zwany dalej „Regulaminem”) określa zasady świadczenia Usług cyfrowych oraz dostarczania przez Internet Treści cyfrowych przeznaczonych na telefony komórkowe, tablety i komputery, oferowanych przez Com Mobile Sp. z o.o. Sp. komandytowa (zwaną dalej „Com Mobile”). Kontakt z Com Mobile możliwy jest elektronicznie pod adresem e-mail: biuro@commobile.pl oraz na numer telefonu: 22 244 40 22 Pozostałe dane Com Mobile (w tym dane kontaktowe) wskazane są poniżej:

 

Główny adres

Com Mobile Sp. z o.o. Sp. Komandytowa ul. Twarda 18,

00-105 Warszawa

Numer identyfikacji podatkowej

525-273-90-84

Adres korespondencyjny

Com Mobile Sp. z o.o. Sp. Komandytowa ul. Twarda 18,

00-105 Warszawa

 

2.    Każdy jest zobowiązany do zapoznania się z Regulaminem przed skorzystaniem z Usługi. Korzystanie z Usługi jest możliwe pod warunkiem akceptacji Regulaminu.

 

3.    Z Usług (zdefiniowanych poniżej) mogą korzystać Użytkownicy sieci następujących operatorów: Orange Polska S.A. (ORANGE), T-Mobile Polska S.A. (T-MOBILE) („Operatorzy” lub „Operator” w zależności od kontekstu).

 

4.    Użytkownicy zobowiązani są do korzystania z Usługi oraz z Serwisu w granicach obowiązującego w Polsce prawa oraz zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu.

 

5.    Com Mobile nieodpłatnie udostępnia Regulamin w sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Com Mobile, a więc na stronie internetowej: https://wroz.pl/regulamin Regulamin dostępny jest także w siedzibie Com Mobile.

 

§ 2

DEFINICJE

 

Wskazane poniżej określenia użyte w Regulaminie mają następujące znaczenie:

 

1.      Użytkownik – pełnoletnia osoba fizyczna, korzystająca z Usługi na podstawie niniejszego Regulaminu, przy czym osoby o ograniczonej zdolności do czynności prawnych mogą korzystać z Usług pod warunkiem wyrażenia zgody przez przedstawiciela ustawowego, a osoby nieposiadające zdolności do czynności prawnych, pod warunkiem działania w ich imieniu przedstawiciela ustawowego.

 

2.      Treść Cyfrowa – dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej wskazane w Serwisie. Baza Treści Cyfrowych oferowanych przez Com Mobile jest aktualizowana w Serwisie okresowo przez Com Mobile. Ilości i rodzaj Treści Cyfrowych dostępnych w Serwisie mają charakter zmienny w czasie.

 

3.    Usługa Cyfrowa – usługa pozwalająca na:

 

a)    wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych wskazanych w Serwisie w postaci cyfrowej;

 

b)    wspólne korzystanie z danych wskazanych w Serwisie w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez Użytkownika lub innych użytkowników tej usługi;

 

c)    inne formy interakcji, wskazane w Serwisie, za pomocą danych w postaci cyfrowej.

 

4.      Usługa (Usługi) – odpłatne dostarczanie Treści Cyfrowych lub świadczenie Usług Cyfrowych  przez Com Mobile za pomocą Serwisu, na indywidualne żądanie Użytkownika.

 

5.      Opłata – określona w chwili złożenia Zamówienia kwota pieniężna, którą Użytkownik zobowiązany jest uiścić za Usługę. Opłata może mieć charakter jednorazowy albo cykliczny w zależności od oferty.

 

6.    Serwis – platforma multimedialna w sieci Internet, w ramach której możliwe jest korzystanie z Usługi, dostępna pod adresem: wroz.pl

 

7.      Umowa – umowa o świadczenie Usługi, zawarta pomiędzy Użytkownikiem i Com Mobile poprzez akceptację Regulaminu i opisu usługi w Serwisie.

 

8.      SMS / wiadomość SMS (Short Message Service) – jest to krótka wiadomość tekstowa, składająca się z nie więcej niż 160 znaków (litery, cyfry, znaki szczególne), którą można przesłać na dowolny telefon komórkowy, zawierająca treść wpisaną przez nadawcę.

 

9.      Usługa Dostępowa – usługa świadczona przez Operatora na podstawie odpowiedniego regulaminu danego Operatora, umożliwiająca abonentom Operatora (Użytkownikom) zamówienie odpłatnego dostępu do Usługi oraz dokonanie płatności za zamówienie poprzez dodanie należnej opłaty do faktury za zakup usług telekomunikacyjnych danego Operatora (w przypadku abonenta postpaid) lub poprzez odliczenie należnej kwoty od środków zgromadzonych na koncie abonenta (w przypadku abonenta prepaid).

 

§ 3

ZASADY KORZYSTANIA Z USŁUG

 

1.      Szczegółowy opis Usług oferowanych przez Com Mobile, wraz z ich cenami dostępne są w Serwisie.

 

2.      Z uwagi na fakt, że baza Usług w Serwisie jest aktualizowana okresowo, ich dostępności i opisy mają charakter zmienny w czasie.

 

3.      Com Mobile ma prawo dokonywać aktualizacji i rozwoju funkcjonalności Usług i Serwisu.

 

4.      Usługi w Serwisie są płatne.

 

5.      Usługę można zakupić jedynie z wykorzystaniem Usługi Dostępowej.

 

6.      Com Mobile może okresowo oferować Usługi w ramach promocji, których warunki i dostępność będą każdorazowo wskazane w Serwisie.

 

7.      Korzystanie z Usługi wymaga posiadania dostępu do sieci Internet. Opłaty za Usługę nie obejmują kosztów transmisji danych w sieci Internet związanych z korzystaniem z Usługi, które Użytkownik ponosi zgodnie z taryfą Operatora, z usług którego korzysta.

 

8.      Usługi dostępne są na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Com Mobile może także oferować Usługę dla Użytkowników poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,

 

9.      Użytkownicy są uprawnieni do przenoszenia Usług i korzystania z nich także w trakcie czasowego pobytu w innym państwie na terenie Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, jeśli nastąpiła pozytywna weryfikacja rzeczywistego i stałego miejsca zamieszkania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, na zasadach określonych prawem, w tym w oparciu o sprawdzenie adresu IP (protokołu internetowego), z którego Użytkownik uzyskuje dostęp do Usługi oraz posiadanie umowy o świadczenie usług telefonicznych z dostawcą usług świadczonych na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.

 

10.   Usługa świadczona w ramach korzystania z prawa do przenoszenia Usług w trakcie czasowego pobytu, jest świadczona w takim samym zakresie i na takich samych warunkach jak dostępne dla Użytkownika na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.

 

§ 4

SPOSÓB KORZYSTANIA Z USŁUG

 

1.         Zakup Usługi w Serwisie, z wykorzystanym Usługi dostępowej, możliwy jest w następujący sposób:

 

a)    Użytkownik wprowadza w Serwisie na stronie aktywacyjnej swój numer telefonu (w przypadku gdy numer Użytkownika zostanie rozpoznany przez system, system sam automatycznie wprowadzi numer telefonu Użytkownika na stronie aktywacyjnej)  oraz klika w wyodrębniony przycisk „Przejdź dalej” (lub o podobnej treści). Następnie Użytkownik otrzymuje od Operatora, na ten numer telefonu bezpłatną wiadomość SMS z unikalnym kodem autoryzacyjnym PIN, który następnie Użytkownik wpisuje również na przedmiotowej stronie i zatwierdza go klikając w wyodrębnione pole „Zamawiam i Płacę” (lub o podobnej treści) albo

 

b)    Użytkownik, w przypadku uwierzytelnienia jego numeru telefonu jako należącego do sieci Operatora klika na stronie aktywacyjnej w przycisk „Kliknij, aby zaakceptować regulamin” (lub o podobnej treści), a następnie, aby potwierdzić aktywację, klika w przycisk „Kliknij, aby zamówić i zapłacić" (lub o podobnej treści).

 

2.         Po aktywacji Usługi do Użytkownika wysłana jest bezpłatna wiadomość SMS zawierająca m.in.: potwierdzenie aktywacji Usługi; informacje dotyczące ceny Usługi i częstotliwości przedłużania dostępu do Usługi; link do strony, na której opublikowany jest niniejszy Regulamin; informację o sposobie bezpłatnej dezaktywacji Usługi.

 

3.         Dezaktywacji Usługi można dokonać w każdym czasie, wysyłając bezpłatną wiadomość SMS o podanej poniżej treści na wskazany poniżej numer. Dezaktywacja Usługi jest bezpłatna.

 

Operator

Komenda dezaktywująca

Numer dezaktywujący

ORANGE

STOP WROZ.PL

80711

T-MOBILE

STOP WROZ.PL

80713

 

4.         Wiadomość SMS dezaktywującą Usługę należy w każdym przypadku wysłać z numeru telefonu komórkowego, który został użyty przy zamawianiu Usługi.

 

5.         Dezaktywacja Usługi skutkuje zakończeniem dostępu do Usługi.

 

6.         Od momentu aktywacji Usługi, dostęp do Usługi będzie przedłużany z częstotliwością wybraną przez Użytkownika i według stawek określonych poniżej:

 

Częstotliwość przedłużania dostępu

Cena

co 7 dni

14,98 zł

 

§ 5

OPŁATY ZA USŁUGI

 

1.         Użytkownik obciążany jest opłatą, której wysokość wraz z częstotliwością automatycznego przedłużania dostępu została określona w § 4 ust. 6 Regulaminu.

 

2.         Opłaty pobierane są przez Operatorów zgodnie z zasadami pobierania opłat przez Operatorów Operator ma prawo samodzielnie i dowolnie: a) określać grupy, kategorie, segmenty  Użytkowników, którzy będą mogli korzystać z Usługi, b) określać, czy Usługa jest świadczona poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, c) decydować o możliwości skorzystania przez poszczególnych Użytkowników z Usługi , w szczególności do stałego lub czasowego ograniczania im dostępu.

 

3.         Opłaty są cenami brutto i zawierają podatek od towarów i usług (VAT), zgodnie ze stawką określoną obowiązującymi przepisami prawa.

 

§ 6

POZOSTAŁE ZASADY KORZYSTANIA Z USŁUG

 

1.    Możliwość skorzystania przez Użytkownika z Usługi jest uzależniona od należytego wypełnienia przez Użytkownika wymogów wynikających z niniejszego Regulaminu. W szczególności każdy Użytkownik zobowiązany jest zapewnić we własnym zakresie spełnienie następujących minimalnych wymagań technicznych w celu korzystania z Serwisu oraz Usługi:

 

a)    telefon komórkowy wyposażony w aktywną kartę SIM w sieci jednego z Operatorów, posiadający funkcjonalności umożliwiające aktywację i korzystanie z Serwisu (w tym odbieranie wiadomości SMS, brak blokad w rozumieniu odpowiedniego regulaminu danego Operatora uniemożliwionych korzystanie z Usługi Dostępowej),

 

b)    połączenie z siecią Internet;

 

c)    komputer, telefon lub inne urządzenie cyfrowe z zainstalowanym oprogramowaniem pozwalającym na przeglądanie stron internetowych (np.: Internet Explorer 6 i wyższa, Firefox 4 i wyższa, Opera 10 i wyższa, Safari 3 i wyższa, Google Chrome), prawidłowo skonfigurowane (w szczególności w zakresie transmisji danych lub innych elementów warunkujących skorzystanie z Usługi);

 

d)    prawidłowe skonfigurowanie ww. urządzeń w szczególności w zakresie transmisji danych.

 

2.    Użytkownik powinien być uprawniony do korzystania z urządzeń, o których mowa w ust. 1 powyżej w zakresie umożliwiającym mu korzystanie z Serwisu i Usługi.

 

3.    Dodatkowe informacje dotyczące funkcjonalności oraz interoperacyjności Usług, w tym kompatybilność z modelem telefonu lub oprogramowaniem komputera, czy innego przeznaczonego urządzenia, na którym Usługi maja zostać odtwarzane, a także ewentualne techniczne środki ich ochrony mogą być również podane w Serwisie przy wybranych przez Użytkownika Usługach.

 

4.    Użytkownik powinien chronić hasło i dostęp do swojego telefonu komórkowego/komputera lub konta umożliwiającego korzystanie z Serwisu czy Usług przed nieuprawnionym użyciem przez osoby trzecie.

 

5.    Użytkownik uzyskujący dostęp do Usługi ma prawo do korzystania z niej wyłącznie w zakresie określonym w niniejszym Regulaminie tj. w zakresie odtwarzania Usługi na telefonie, komputerze czy innym przeznaczonym do tego urządzeniu. W szczególności Użytkownik nie jest uprawiony do kopiowania, zwielokrotniania, modyfikowania, prezentowania, publikowana, czy rozpowszechniane w jakikolwiek sposób Usługi lub jej części. Użytkownik uzyskuje uprawnienie do korzystania z Usługi w zakresie opisanym powyżej wyłącznie na użytek własny (tj. na użytek osoby, na której rzecz świadczoną jest dana Usługa). W szczególności oznacza to, że niedopuszczalne jest wykorzystywanie Usługi lub jej części w celach komercyjnych, w tym niedopuszczalne jest wykorzystywanie jej na potrzeby prowadzonej działalności gospodarczej, odsprzedaż, ani inne formy udostępniania osobom trzecim.

 

6.    Głównym celem Usługi jest dostarczenie Użytkownikowi rozrywki oraz możliwości spojrzenia na swoje życie z innej perspektywy. W trakcie zapoznawania się z Treściami trzeba pamiętać, że nie należy się ich bezkrytycznie słuchać, bezwzględnie wykonywać lub stosować je do swojej sytuacji życiowej. W szczególności należy pamiętać, że Treści tworzone są przez innych ludzi i mają prawo być nietrafione. Com Mobile nie ponosi odpowiedzialności za interpretację i stosowanie Treści udostępnianych Użytkownikom.

 

§ 7

OGRANICZENIA. PRAWA AUTORSKIE

 

1.    Mogą wystąpić krótkotrwałe, trwające nie dłużej niż 15 godzin miesięcznie, przerwy w dostępie do Usługi, spowodowane prowadzeniem niezbędnych prac konserwacyjnych i/lub technicznych. W przypadku przerw w dostępie, trwających dłużej z powodu awarii, Com Mobile dołoży starań, aby usunąć awarię w najkrótszym możliwym czasie.

 

2.    Usługa dostępna jest z wykorzystaniem teleinformatycznej transmisji danych, w trakcie której mogą zaistnieć, pozostające poza kontrolą Com Mobile, obiektywne okoliczności i czynniki mające wpływ na możliwość korzystania z Usługi tj. warunki pogodowe, nieprawidłowa instalacja, niedostateczna jakość sygnału, usterka lub awaria sieci teleinformatycznej.

 

3.    Usługa posiada licencyjne ograniczenie terytorialne (geolokalizacyjne) i, o ile nie jest inaczej wskazane w opisie danej Usługi, jest dostępna dla Użytkowników logujących się z terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (identyfikowanych polskim IP) oraz dla Użytkowników zweryfikowanych pozytywnie jako posiadających rzeczywiste i stałe miejsce zamieszkania w Rzeczypospolitej Polskiej. Prezentacja oferty w Serwisie uwzględnia licencyjne ograniczenia terytorialne dotyczące oferowanych Usług. Weryfikacja użytkowników prowadzona jest przez Operatora.  

 

4.    Treści niektórych Usług stanowią utwory podlegające ochronie zgodnie z przepisami obowiązującego prawa. Com Mobile może stosować systemy autoryzacji oraz szyfrowania Usług. Użytkownik uprawniony jest do korzystania z Usług jedynie do własnego użytku osobistego. Użytkownik nie jest uprawniony do publicznego ani komercyjnego udostępniania Usług lub ich elementów w jakiejkolwiek formie.

 

5.    Usługi mogą posiadać (niezależnie od wymagań technicznych określonych w Regulaminie powyżej) ograniczenia o charakterze licencyjnym lub technicznym (w tym ograniczenia sprzętowe), na skutek których Usługi mogą być niedostępne lub ich dostępność może być ograniczona co do określonego rodzaju lub ilości Sprzętu. Informacja o ograniczeniach sprzętowych będzie dostępna w Serwisie przy opisie danej Usługi.

 

6.    Ograniczenie możliwości korzystania z Usługi może nastąpić w przypadku próby korzystania z Usługi jednocześnie na kilku Sprzętach (gdy przekroczono dozwoloną liczbę urządzeń) lub w przypadku próby nieautoryzowanego dostępu do Konta Użytkownika w Serwisie.

 

7.    Użytkownika obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.

 

§ 8

ODPOWIEDZIALNOŚĆ

 

1.    Com Mobile ponosi odpowiedzialność za brak dostarczenia Usługi w terminie oraz brak zgodności Usługi z Umową.

 

2.    Jeżeli Usługa nie została dostarczona w terminie, Użytkownik ma prawo wezwania do jej dostarczenia w trybie reklamacji określonym w § 9. Jeżeli Com Mobile nie dostarczy Usługi niezwłocznie lub w dodatkowym, wyraźnie uzgodnionym z Użytkownikiem terminie, Użytkownik może odstąpić od Umowy. Użytkownik może odstąpić bez wzywania do dostarczenia Usługi, jeżeli:

 

a)    Com Mobile oświadczył lub z okoliczności wyraźnie wynika, że nie dostarczy Usługi, lub

 

b)    Użytkownik i Com Mobile uzgodnili lub z okoliczności zawarcia Umowy wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia Usługi miał istotne znaczenie dla Użytkownika, a Com Mobile nie dostarczył jej w tym terminie.

 

3.    W przypadku, świadczenia Usługi w sposób niezgodny z Umową, Użytkownik może żądać doprowadzenia Usługi do zgodności z Umową, poprzez złożenie reklamacji, o której mowa w § 9.

 

4.    Uprawnienie do odstąpienia od umowy, o którym mowa w ust. 4, nie przysługuje, jeżeli  brak zgodności z Umową jest nieistotny.

 

5.    Com Mobile jest uprawniony do odmowy uznania oświadczenia Użytkownika o niezgodności Usługi z Umową m.in. w przypadku gdy:

 

a)    Środowisko cyfrowe Użytkownika nie jest kompatybilne z wymaganiami technicznymi, o których mowa w Umowie;

 

b)    Użytkownik nie wykonuje obowiązku współpracy w celu ustalenia, czy brak zgodności Usługi z Umową w odpowiednim czasie wynika z cech Środowiska cyfrowego Użytkownika.

 

§ 9

REKLAMACJE

 

1.    Użytkownik ma prawo złożyć reklamację. 

 

2.    Reklamacja może zostać złożona:

 

a)    elektronicznie – z wykorzystaniem poczty elektronicznej na adres e-mail: reklamacja@commobile.pl

 

b)    w formie pisemnej – na adres Com Mobile podany w Regulaminie.

 

3.    Reklamacja powinna zawierać:

 

a)  imię i nazwisko oraz numer MSISDN wykorzystany do zamówienia Usługi,

 

b) określenie przedmiotu reklamacji oraz okresu będącego przedmiotem reklamacji, przedstawienie okoliczności uzasadniających reklamację, w szczególności wskazanie momentu wystąpienia problemu dotyczącego Usługi,

 

c) podpis Użytkownika – w przypadku reklamacji złożonej w formie pisemnej.

 

4.    Reklamacja będzie rozpatrzona w rozsądnym terminie. W przypadkach szczególnie skomplikowanych lub wymagających dodatkowych wyjaśnień rozpatrzenie reklamacji nastąpi nie później niż w ciągu 30 dni od jej otrzymania.

 

5.    Odpowiedź na reklamację zostanie udzielona w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej, z którego reklamacja została wysłana przez Użytkownika. W przypadku złożenia reklamacji drogą pisemną Użytkownik powinien wskazać sposób komunikacji z podaniem adresu poczty elektronicznej lub adresu zamieszkania dla odpowiedzi pisemnej.

 

6.    Com Mobile może wezwać Użytkownika do uzupełnienia informacji niezbędnych do rozpatrzenia reklamacji, w szczególności w celu ustalenia czy brak zgodności Usługi z Umową wynika z cech Środowiska cyfrowego Użytkownika. W przypadku braku ich uzupełnienia przez Użytkownika reklamacja pozostawiana jest bez rozpatrzenia. Użytkownik ma obowiązek współpracy w zakresie uzupełnienia danych niezbędnych do rozpatrzenia reklamacji.

 

7.    Użytkownik ma prawo dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym lub w przypadku konsumenta w postępowaniach mediacyjnym lub przed sądem polubownym. Zasady i procedury dostępu do pozasądowego dochodzenia roszczeń przez konsumentów określane są odrębnie w przepisach lub dokumentach powołujących instytucje prowadzące taką działalność lub wydanych przez nie aktach wewnętrznych (np. regulaminy, statuty). 

 

§ 10

DANE OSOBOWE

 

1.    Dane osobowe Użytkowników będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności z którą Użytkownik ma obowiązek zapoznania się przed zamówieniem

 

§ 11

POSTANOWIENIA KOŃCOWE. ZMIANY REGULAMINU

 

1.    Com Mobile jest uprawniony do wprowadzenia zmian Regulaminu.

 

2.    Zmiana Regulaminu, która nie jest niezbędna do zachowania zgodności Usługi z Umową może być dokonana w uzasadnionych przypadkach w szczególności takich jak:

 

a)    zmiany przepisów prawa mających wpływ na treść Regulaminu i konieczności dostosowania Regulaminu w celu zachowania jego zgodności z prawem; 

 

b)    zmian wynikających z konieczności dostosowania Regulaminu do zaleceń, nakazów, orzeczeń, postanowień, interpretacji, wytycznych lub decyzji uprawnionych organów administracji publicznej;

 

c)    usprawnienie działania Usługi oraz obsługi Użytkownika;

 

d)    zmian związanych z bezpieczeństwem świadczenia Usługi;

 

e)    przeciwdziałanie nadużyciom związanym z korzystaniem z Usługi;

 

f)     zmian technologicznych i funkcjonalnych Usługi;

 

g)    zmiany w zakresie wprowadzania nowych, dodatkowych funkcji, opcji Usługi;

 

h)    zmian redakcyjnych związanych z koniecznością poprawy, usunięcia omyłek redakcyjnych, błędów;

 

i)      zmian o charakterze administracyjnym, w tym zmian danych identyfikujących lub kontaktowych.

 

3.    Com Mobile poinformuje Użytkowników o zmianach wskazanych w ust. 2 powyżej poprzez opublikowanie informacji o dokonywanych zmianach na stronie: wroz.pl

 

4.    W sprawach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się przepisy obowiązującego prawa.

 

5.    Com Mobile dokłada należytej staranności by chronić prywatność i dane osobowe Użytkowników oraz podejmuje działania podnoszące bezpieczeństwo korzystania z Serwisu oraz usprawniające korzystanie z Serwisu, ale nie ma możliwości całkowitego wyeliminowania wszystkich zagrożeń związanych z korzystaniem z sieci Internet, w tym ryzyka sprzecznej z prawem ingerencji osób nieuprawnionych. Aktualne informacje dotyczące wystąpienia szczególnych zagrożeń związanych z korzystaniem z usług świadczonych drogą elektroniczną, funkcjonalnościach treści cyfrowych oraz środkach ich ochrony są dostępne w Serwisie.

 

6.    Com Mobile jest administratorem danych osobowych Użytkowników.  Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych określone zostały w Polityce Prywatności

 

7.    Organem właściwym w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. 

 

8.     Umowa zawierana jest w języku polskim. 

 

9.    Niniejsza umowa podlega prawu polskiemu. Wybór prawa obcego nie pozbawia jednak Użytkowników zamawiających Usługi w oparciu o niniejszy Regulamin ich praw wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa państwa stałego miejsca ich zamieszkania.

 

10.  Użytkownikowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od jej zawarcia, jednakże wyrażenie przez Użytkownika zgody na rozpoczęcie spełnienia świadczenia (zamówienie odpłatnego dostępu) przed upływem terminu do odstąpienia, a także potwierdzenie, iż Użytkownik jest świadomy utraty tegoż prawa, wiązać się będzie z utratą prawa do odstąpienia od Umowy w chwili aktywacji Usługi.

 

11.  Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 listopada 2023 r.

 

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(należy go wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od Umowy)

 

·         Adresat:

·         Ja, niniejszym informuję o moim odstąpieniu od Umowy:

·         Data zawarcia Umowy:

·         Imię i nazwisko Użytkownika:

·         Adres Użytkownika:

·         Podpis Użytkownika: (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

·         Data: